Klacht Provital Pharma: Proef pakket Acai Berry afslank pillen.

Wimkaptein

Ik bestelde een proefpakket gezondheidspillen en kreeg dit ook. Ik heb netje de verzend kosten betaald. Ik kreeg na een paar weken later een factuur voor de te veel geleverde pillen. Ik heb dit terug kunnen draaien en een mail gestuurd naar bedrijf of zij mij konden laten zien waar ik toestemming had gegeven om geld van mijn rekening af te schrijven, tot aan vandaag alleen 1 mail terug gehad met een standaard tekst volgens mij, dat er standaard een vervolg zending wordt meegestuurd. Ik heb niet om de vervolg zending gevraagd bij de bestelling en het stond er ook niet bij. Verder kreeg ik vandaag een brief of ik maar 80,60 euro over wilde maken anders zou ik bij de volgende aanmaning een verhoging krijgen. Dit vind ik geen manier van zakendoen.

Graag zou ik een gratis verzend adres hebben om het pakket terug te sturen, ik ben namelijk niet van plan om te gaan betalen voor iets wat ik niet besteld heb.
Verder wil ik geen correspondentie van U of van Alectum hebben.
Ik heb voldaan aan de eisen van mijn bestelling namelijk de porto kosten betalen.

Provital Pharma
    Beste heer Kaptein,

U bent akkoord gegaan met onze actievoorwaarden, welke nog voordat u de betaling heeft afgerond voor akkoord aangevinkt moet worden. Wij hebben u daarna een betaal en order bevestiging gestuurd waar onderaan de email nogmaals de actievoorwaarden vermeld stonden. Tevens heeft u bij uw pakket een folder ontvangen met ook daar de actievoorwaarden in vermeld.

Indien u de twee extra mee gestuurd potjes niet binnen de uitprobeer periode van twee weken retour stuurt wordt er een incasso van EUR 79,99 afgeschreven van uw rekening. Deze betaling heeft u zelf laten storneren bij uw bank. Vervolgens wordt de betaling overgenomen door onze afdeling Debiteuren beheer Alektum. Zij hebben u nu een factuur gestuurd om alsnog het pakket te voldoen.

Wij verzoeken u dan ook contact met Alektum op te nemen over deze betaling.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Jacqueline
    Klantenservice Provital Pharma
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085-4009090

Wimkaptein
    Ik krijg weer een standaard antwoord, nogmaals ik heb niet gevraagd om een vervolg zending mee te sturen. Dit stond trouwens ook niet bij het bestellen van het proef pakket. Als ik een vervolg bestelling had willen hebben had ik daar zelf op gereageerd en daar ook om gevraagd. Nogmaals ik heb het vervolg pakket niet besteld. Ik ga trouwens geen contact opnemen met Alektum daar heb ik niets besteld. Ik doe alleen zaken met de firma die het product uit handen heeft gegeven, en niet met een incasso
    Provital Pharma
    Beste heer Kaptein,

Zoals u in ons antwoord hebt kunnen lezen gaat u bij de bestelling accoord met de actie voorwaarden waarin staat dat wij het startpakket direct mee versturen.
    Hierop heeft u accoord moeten klikken voordat u de bestelling kunt plaatsen.

Wij verzoeken u dan ook contact met Alektum op te nemen over deze betaling. Zij zijn geen incassobureau maar regelen ons debiteurenbeheer.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Marianne

Klantenservice Provital Pharma
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085-4009090
    Wimkaptein
    Er wordt steeds op gehamerd dat ik akkoord ben gegaan met de actie voorwaarden, deze zijn wettelijk niet voldoende. Verder zou ik ingestemd hebben met door een vinkje te zetten bij de actie voorwaarden, ik heb nogmaals gekeken maar ik kan nergens een vinkje vinden. Dus ga ik nog steeds niet akkoord met het antwoord dat ze geven. geprobeerd contact te leggen met Alektun dit lukte niet telefonisch, ik heb een mail gestuurd en tot nu toe niets gehoord. Juridisch klopt de site van geen kant.

Wimkaptein

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?