Klacht Provital Pharma: Proefpakket plus 2mnd extra

werner

Een proefpakket aan gevraagd dit ontvangen en na wat later bleek zat hier gelijk voor twee maanden extra pillen bij. Echter na een paar dagen met pillen gestopt daar ze een negatieve werking hadden en ALLES WEGGEGOOID. proef pakket was € 6,95 verzendkosten. Nu kreeg ik in november weer een zending deze teruggestuurd, kort daarna komt Provital met factuur van de eerste zending.
Diverse mails verstuurd enz nu na meer dan halv jaar ineens een incasso van ALEKTUM.

Ik ben van mening als je iemand iets ongevraagt toe stuurt je daar geen rechten uit kunt ontlenen tot betaling. je kunt er niet van uit gaan je iemand een PROEFPAKKET stuurt met daarbij een berg papier dat die iemand alles op zijn gemak gaat lezen om te kijken of er een adertje onder het gras zit!

Niet betalen

Beste Werner,

Wij hopen dat uw klacht naar uw wens is afgehandeld, en dat wij de onduidelijkheden voor u hebben opgelost.

Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

Priya

postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

werner
    Daar ik diverse brieven kreeg dat ze met deurwarder kwamen en hoop EXTRA kosten maar betaald om er van af te zijn!
    Geld kwijt Pillen weg en nu komen ze hoop dat alles netjes is opgelost dacht het niet
    Beste Werner,

Wij hebben uw tweede zending retour ontvangen. Echter uw eerste pakket waarvan u zelf al aangeeft de extra verpakkingen te hebben weggegooid is al geruime tijd in behandeling bij onze afdeling Debiteuren beheer Alektum.

Wij verzoeken u dan ook contact op te nemen met deze afdeling. Wij hebben geen toegang meer tot uw dossier.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Jacqueline
    Klantenservice Provital Pharma
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085-4009090
    werner
    Totaal geen oplossing! dit noem ik gewoon OPLICHTING!!!

werner

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?