Klacht Provital Pharma: proefpakket

Wouter

Ik bestelde een proefpakket gezondheidspillen en kreeg dit ook. Ik vond het wel een groot proefpakket en dat was de adder onder het gras: ik kreeg namelijk een paar weken later een factuur voor de te veel geleverde pillen. Mail gestuurd naar bedrijf, nog geen reactie. Dit vind ik geen manier van zakendoen.

Men mag de resterende pillen retour komen halen. De factuur kan gecrediteerd worden.

Beste Wouter,

Uit onze administratie is gebleken dat wij geen mail hebben ontvangen van u. Hierdoor konden wij jammer genoeg niet uw mail beantwoorden.

Het juiste mail adres is : info@provitalpharma.com

We sturen het vervolgpakket direct mee, zodat u geen actie hoeft te ondernemen. Wanneer ons product u bevalt en u hier structureel gebruik van wilt maken, dan kunt u bijgesloten vervolgpakket aanbreken.

Besluit u in de gratis proefperiode van 2 weken dat u toch geen interesse heeft, dan kunt u deze vervolgzending simpelweg retourneren zonder dat er een euro in rekening gebracht wordt.

Het retour adres is :
    Postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Wanneer we de zending niet van u retour ontvangen, dan nemen wij aan dat het product u bevalt en u ervoor gekozen heeft het in gebruik te nemen.

Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost.
    Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

Priya

postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?