Klacht Provital Pharma: Provital Pharma Acai bessen

Haes

PAS OP!! ENORME OPLICHTERS!! Je betaald 7 euro verzendkosten voor de proefverpakking. Ongevraagd doen ze er 2 extra verpakkingen bij en als je die niet snel genoeg terug stuurt (ook voor eigen rekening) wordt er automatisch 80 euro in rekening gebracht en kom je in een of ander VIP systeem waar je niet om vraagt!!! De proefverpakking zelf zou in een envelop verstuurd kunnen worden waardoor de kosten niet meer dan een postzegel zouden hoeven zijn!!!

Kosten retour en het pakket moet worden afgehaald of verzonden op hun kosten

Beste Iris,

Zoals telefonisch besproken met u was op 10/12/2014 is uw abonnement direct beëindigd,u heeft hiervan een bevestigingsmail ontvangen.

Op 18-12-2014 is uw pakket in goede orde retour ontvangen en verwerkt in ons systeem, ook hiervan heeft u een bevestigingsmail ontvangen.

Wij hopen dat we zo de onduidelijkheden voor u hebben opgelost, mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.

Priya

postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090
    Haes
    Het lijkt erop dat jullie de klacht niet begrepen hebben. Dat ik een bevestiging heb ontvangen weet ik, lost dat het probleem op? Ik vind deze manier van zaken doen onproffesioneel. Ik wil het hierbij laten, het is voor mij belangrijk dat ik andere gebruikers kan behoeden voor een fout.
    beste Iris,

Bedankt voor uw reactie.

Marianne

postbus 1137
    3330 CC Zwijndrecht
    085 - 4009090

Ook een klacht indienen over Provital Pharma?