Klacht ProXshave: Na bijna twee maanden nog niets geleverd, bewonderenswaardige bedrijfsvoering.

Klachtnummer
# 455680
Gebruiker
GertjanVB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 28 april jongstleden besteld maar tot op heden nog niets ontvangen. Volgens de klantenservice twee weken geleden al in het lokale PostNL depot. Op latere e-mails geen reactie meer ontvangen.

Update 18-06-2020:
Inmiddels enkele reacties ontvangen op mijn e-mails. Hieruit is gebleken dat er verzonden is zonder track & trace en dus niet inzichtelijk is waar het pakket zich bevindt, dit geheel in tegenstelling tot eerdere berichtgeving waarin werd aangegeven dat het pakket zich bevond in een PostNL depot in de buurt.
Helaas 7 weken later, meer dan het dubbele van de aangegeven levertijd verder en nog niets ontvangen.
Een aangifte is opgesteld en wordt ingetrokken bij levering of creditering van het bedrag, hetgeen is aangeven bij de verkoper. Een ultimatum heb ik gisteren gesteld: levering binnen één week of creditering vóór 1 juli aanstaande.

De oplossing

Ontvangen product vóór 1 juli 2020 of creditering €39.95 vóór 1 juli.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProXshave hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProXshave?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen