Klacht ProXshave: waar blijft scheerapparaat

Klachtnummer
# 476537
Gebruiker
Rooiehans1960
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn klacht is dat ik al vanaf juni op mijn scheerapparaat zit te wachten en nog niet ontvangen heb al verschillende mails gestuurd ook via facebook maar krijg nog geen antwoord terug vind het een schande dat ze geen contact met je opnemen

De oplossing

wil graag scheerapparaat op gestuurd krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ProXshave hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ProXshave?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen