Klacht prrpmusic.nl: Geld concerttickets niet terug

Danaverhoeven

Enkele maanden geleden hebben ik en een vriendin kaartjes aangeschaft voor een feest in The Sand op 8 november. Deze kostte 40 euro per stuk waar ook nog service-kosten bij kwamen. Toen lazen wij later op de site van prrpmusic.nl dat Don Omar niet meer op kwam dagen vanwege filmopnames in het buitenland, en dat je daardoor snel bericht zou krijgen om ons geld terug te krijgen. Nou hier kregen wij geen bericht over, dus zijn we zelf gaan mailen. Erg onvriendelijk en onprofessioneel behandeld. Toen zijn we gaan bellen ook hier werd ons weer beloofd dat ons geld en informatie een week later kwam omdat ze het zo druk hadden. Toen waren wij het zat en zijn we op de dag van het concert naar amsterdam naar The Sand gegaan om daar ons geld terug te claimen. Zij beloofde toen dat wij het geld 18 nov terug zouden krijgen. Niet gekregen en weer gemaild, geen reactie. Wij willen ons geld terug!

2x 40 euro teruggestort op onze rekeningen en een excuses voor het niet waarmaken van alle loze beloftes.

Wij vinden dat prrpmusic.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over prrpmusic.nl?