Klacht PruikenPlaza: Opgelicht na retourzending PruikenPlaza.

Nicky151

Aangezien ik terminaal ziek ben ik draag ik al jaren regelmatig een pruik. Voor feestjes of andere aangelegenheden vind ik het leuk om hierin te variëren, ik had meerdere positieve reacties gehoord over Pruikenplaza dus ik besloot hier een bestelling te plaatsen. Ik heb de bestelling geplaatst op 14 april. Helaas kreeg ik na het plaatsen van mijn bestelling een financiële tegenvaller in de vorm van zorgkosten. Ik besloot daarom het pakket via de website van PostNL direct retour te laten sturen naar de afzender.Het pakket is direct op 15 april retour gestuurd. Het pakket is dus nooit van mij geweest aangezien ik het nooit heb afgehaald. Nu is er iets mis gegaan in het sorteercentrum waardoor het pakket niet is aangekomen bij de afzender.

Ik heb direct contact opgenomen met PostNL. Zij hebben mij verteld dat de verantwoordelijkheid van het pakket bij de afzender ligt aangezien ik het pakket nooit heb afgehaald en het direct retour heb gestuurd. De afzender moet dus contact opnemen om de status van het pakket te achterhalen. Pruikenplaza weigert dit echter te doen, ondanks ik dit al drie keer heb aangegeven bij hen. Dit leid ertoe dat ik mijn geld kwijt ben, terwijl ik niet eens het pakket heb ontvangen. PostNL geeft aan dat ik volledig in mijn recht sta om mijn geld te claimen bij Pruikenplaza, aangezien zij zelf nog steeds verantwoordelijk zijn voor het desbetreffende pakket. Aangezien mijn zorgkosten dusdanig hoog zijn kan ik dit bedrag echt niet missen, het gaat hier om een bestelling van meer dan EUR 100.

Ik wil mijn geld retour, zoals mijn intentie was bij het retour sturen van de bestelling.

Wij vinden dat PruikenPlaza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PruikenPlaza?