Klacht PruikenPlaza: PruikenPlaza is een waardeloze zaak!!!!

content Niet opgelost
C&A Amsterdam

ik had een pruik besteld bij pruikenplaza, dit was een totaal andere dan ik besteld had, plastic verpakking niet geopend, zegel niet verbroken, en retour gezonden, na een paar dagen kwam via de mail een bericht van PP, de zak was open geweest, het kaartje zou er anders aan zitten, dit deed mevrouw altijd zelf, zo kon ze zien dat het kaartje er ook anders aan was bevestigd, ja ja je moet er maar op komen, de zegel was door mij niet verbroken, en mevrouw zei ook nog dat de pruik naar oud frituurvet zou ruiken, hoe bedenk je het!!! de pruik is NIET uit de plasticverpakking geweest!!!!!! en we eten nooit friet, maar dit geeft dus aan dat PP geen vertrouwd adres is om pruiken te bestellen/kopen! mensen koop hier geen pruiken !!! de prijzen zijn aantrekkelijk maar je koopt gegarandeerd een kat in de zak!!! gr. C.

ik heb gezegd dat ze de pruik mocht houden! en ik zal hier nooit een pruik meer bestellen!! een excuus zou op zn plaats zijn!

Wij vinden dat PruikenPlaza hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C&A Amsterdam
geen oplossing, ze willen de pruik die ik retour heb gezonden wel terug sturen als ik de portokosten overmaak ze nemende pruik net terug dus, ik heb gezegd dat ze hem mogen houden, zo kunnen ze de naar oud frituurvet ruikende pruik nog een keer verkopen, dat is handel toch? de vieze lucht zal er dan wel vanaf zijn, hahaha Klachtenkompas kan verder niet bemiddelen omdat pruikenplaza niet is aangemeld bij Klachtenkompas, voor mij is de zaak afgedaan.

Ook een klacht indienen over PruikenPlaza?