Opgelost door Prullenbakken.nl: Geen levering bestelling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 48814
Gebruiker
Wil Janssen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een prullenbak van Wesco besteld van €128.50 en niets ontvangen.
Diverse mails gestuurd maar krijg geen antwoord.
Wanneer ik bel krijg ik een antwoordapparaat(zogenaamd omdat het druk is)
Ik heb de bestelling gedaan op 15 januari 2004. ik heb een track en trace nummer via mail opgestuurd gekregen DHL, maar DHL zegt dat het artikel is overdragen aan selectvracht maar die hanteren een ander track en trace nummer.
Ik heb betaald via iDEAL
Begunstigde Stichting Sisow inzake SmartOne Webshops
Omschrijving - 1005
Bedrag € 128,50
IBAN begunstigde NL40 INGB 0654 8807 35
Kenmerk begunstigde 1005
Kenmerk bank 0050001468561329
Datum 15 januari 2014 13:25

De oplossing

2 mogelijkheden: Of de prullenbak leveren of het geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Prullenbakken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Wil Janssen
    Datum
    De bestelde goederen zijn op 30-01-2014 naar tevredenheid geleverd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wil Janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Prullenbakken.nl?