Klacht PS4 Digital Gaming: Slotje voor mijn game. Kan content niet gebruiken.

Klachtnummer
# 275741
Gebruiker
Yazzmeen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb al 3 emails gestuurd naar het bedrijf. Ik heb 2 games daar gekocht en in het begon was het al heel raar. Ik moest het via een ander account downloaden en in het begin kon ik het spelen maar een paar dagen later niet meer want er komt dan een slotje voor te staan en dan staat er dat ik het spel moet kopen maar ik heb het al gekocht. Ik ging het dus opnieuw downloaden en toen deden de spellen het weer maar nu doet 1 spel het niet meer maar de andere wel. Als ik een spel koop verwacht ik dat het de eerste keer met downloaden al goed gaat en dat ik er verder niet last van heb. Ik heb nu zoveel moeite en tijd erin gestoken dat ik er gewoon klaar mee ben.

Gewenste oplossing

Ik wil of een nieuw spel of mijn geld terug graag. En een excuus graag want dit hoort er niet bij als je spellen verkoopt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PS4 Digital Gaming hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over PS4 Digital Gaming?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen