Klacht PSA Finance: Onterechte registratie bij het BKR.

Onbegrijpelijk

Ik sta bij het BKR door PSA 2x geregistreerd voor leaseauto.
Op 27-11-2018 heb ik de bestaande leaseauto ivm het overlijden van mijn man boetevrij kunnen inleveren.
Daarvoor in de plaats heb ik een andere ( kleinere ) genomen en deze is op 27-11-2018 omgewisseld.
De eerste een Peugeot 3008 met het kenteken PF-621-V is door PSA niet afgemeld en ik blijf onterechte nota’s ontvangen met zelfs dreiging tot melding bij het BKR.
Ik heb diverse malen telefonisch contact gehad met PSA,al mijn betalingen heb ik voldaan zeggen ze.
Mij is toegezegd een nota 0,00 te ontvangen, maar helaas de misverstanden blijven bestaan en de nota’s blijven komen en ik sta nog steeds geregistreerd bij het BKR met 2auto’s.
Onlangs heb ik op verzoek van Peugeot een klachtenformulier ingediend, echter nog geen antwoord hierop ontvangen.
Op advies van het BKR deze melding bij U.

Bijlage: 1

Ik wil dat PSA zo spoedig mogelijk de betreffende registratie bij het BKR afmeld.

Wij vinden dat PSA Finance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PSA Finance?