Klacht Psycho-medische centrum den haag.: Betreft onterecht declaratie bij mijn zorgverzekeraar VGZ.

Anoniem

Goedemiddag, Hierbij dien ik mijn klacht tegen uw organisatie. De reden hiervan is dat ik sinds 2010 aangemeld stond bij psycho-medische centrum te den haag. En heb echter geen behandeling gehad dan alleen regelmatig korte gesprekken over de mogelijkheden. Het geld inderdaad voor de volgende personen: Mw. A. Morch, En mw. M. Rijnders. En die zijn hiervan absoluut van op de hoogte dat er geen enkel behandeling plaats vond allertijden. En nu wordt er namens uw organisatie nogmaals onterecht zorgkosten gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar VGZ op 1 juni 2012 jl een bedrag van € 3.715,68 en door mij te betalen aan de zorgverzekeraar een bedrag van € 170.00. Ik verzoek u vriendelijk alsnog het bedrag terug te geven aan mijn zorgverzekaar, en overigens ik ga er absoluut niet mee akkoord met het gedeclareerde bedrag en ook niet met het bedrag van € 170.00
Ik had echter eerder een klacht kunnen indienen wat mij betreft geen behandeling en declaratie bij mijn zorgverzekeraar VGZ in 2010.

Ik vertrouw erop u hiermede naar behoren te hebben bericht.

Fatiha Tabla

Nunspeetlaan 249,
2573 GC Den haag.

En wat ik uiteraard van het bedrijf wil verwachten dat het onterechte gedeclareerde bedrag terug moet naar de zorgverzekeraar. En dat verzoek voorzover alsnog vriendelijk!

Wij vinden dat Psycho-medische centrum den haag. hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Psycho-medische centrum den haag.?