Opgelost door Psychologie magazine: Digitaal abonnement genomen en daarna geen toegang tot tijdschrift + waardeloze service.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 574713
Gebruiker
LiekeMe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 12 december las ik een artikel dat in het blad psychologie magazine stond. Ik vond het wel aardig en nam een abonnement, 100% digitaal. Factuurdatum 15-12-2021. Bij 100% digitaal staat bij het abonnement: "Direct het nieuwste nummer". Hoe ik ook keek: niets te vinden. Meteen een bericht gestuurd waar ik het nummer dan kan vinden. Op 23-12 (ja ja 11 dagen later) kreeg ik bericht: "Het klopt! Staat bij ons nog in behandeling. Dat kan nog een aantal dagen duren. Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd." Vier dagen later kon ik er nog steeds niet in. Ik heb boos opgezegd. Reactie: de gegevens zijn niet compleet, waardoor wij jouw mail niet in behandeling kunnen nemen. Nu maar weer extra gegevens doorgestuurd voor de opzegging. Wat een zooitje. En ondertussen heb ik dat blad nog steeds niet gevonden.

Gewenste oplossing

Ik wil per ommegaande bericht dat mijn opzegging is aangekomen en per ommegaande bericht waar ik het tijdschrift kan vinden.
Geboden oplossing
De opzegging is doorgekomen en ik heb toegang tot het tijdschrift nu. Slechte klantbehandeling door zeer trage reactie.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Psychologie magazine hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Psychologie magazine?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen