Klacht Psyq: Leugens Wachtlijst

Natasjabakker

Ik sta op een wachtlijst voor VERS therapie, Mij is verzekerd dat deze tussen half september en half oktober zou beginnen en ik mocht zeker bellen als er tussentijds vragen waren. Ik belde vandaag of men al iets meer duidelijkheid had over de startdatum. Die had men inderdaad. Dit jaar start de therapie niet meer. Op mijn vraag waarom ik als patient niet op de hoogte wordt gesteld was het antwoord dat doen we nooit. Kortom zodra je op een wachtlijst staat trekken wij onze handen van je af totdat de therapie begint en als de therapie nooit begint dan mag je van ons doodvallen.

Ik wil door psyq of door een andere instantie uiterlijk 15 oktober worden geholpen met het starten van de VERS therapie. Dus dan niet nog op een wachtlijst staan of nieuw diagnose onderzoek. Gewoon zsm hulp.

Psyq is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Psyq?