Klacht Puckamsterdam.nl: Ik viel mij opgelicht omdat ze niet op een eerlijke manier met hun klanten omgaan.

Joepie2022

Dat ze slechte kleding verkopen en als je wil retourneren dan moet je terugsturen naar ChinaDit staat niet op de website vermeld. Kosten van retourneren zijn voor eigen rekening. Dat gaat wel een beetje ver als dat ongeveer hetzelfde aankoopbedrag. Het duurt lang voordat ze reageren op mail en dan stellen ze vragen en willen ze foto’s. Het lijkt wel om de boel extra te vertragen.

Klarna wekt vertrouwen wat niet gespart is. Het voelt alsof klarna dit bedrijf beschermt terwijl er veel klachten zijn.

Ik wil mijn pakket in Nederland retourneren voor een prijs die eerlijk is en niet laat maar zitten omdat je bang bent dat je dubbel betaald. Voor de retourkosten betaalt en de prijs voor je aankoop.

Wij vinden dat Puckamsterdam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Puckamsterdam.nl?