Klacht Puckamsterdam.nl: niet gestuurd als omschreven, zeer slechte kwaliteit

zalige gelover

Mijn echtgenote loopt met haar grote voeten in de val op Facebook van Puckamsterdam, en koopt inderdaad; schoenen.
Op zicht zijn het aardige schoenen en de prijs bederft het niet, ik stel voor naar de outlet in Roermond te gaan en voor dat geld of iets meer "normale schoenen" te kopen. Nee, deze moesten het worden mede ook door de gelukkige en zalig makende opmerkingen omtrent dit product.
Welnu, er is geen contact te krijgen met dit bedrijf dat de bedragen keurig op een Nederlandse rekening laat betalen, en na wat later blijkt zijn rotzooi rechtstreeks uit China laat komen. Iets levert wat niet overeenkomt met de foto. Wanneer we aangeven dit product niet te willen begint een zenuwslopend spel; wilt u ze niet toch houden, u krijgt een korting van €18,50 op een ander stuk rotzooi. Nee, we willen onze centjes terug, in dat geval moeten we foto's maken van het product en de verpakking zoals we het terug willen sturen.
Gelaten doe ik ook dat, na een kleine week worden mijn inpak kunsten als voldoende gekwalificeerd, ze mogen met Track & Trace terug gestuurd worden.

EN WEL NAAR CHINA, MET EEN VOORBEHOUD AAN RECHTEN, EN MET ELKE VERANTWOORDELIJKHEID VOOR VERZENDER.

Nou dat is dus bij voorbaat al duidelijk, die komen niet aan, die zijn beschadigd, de verpakking is stuk, noem het maar en die schoenen is het natuurlijk overkomen, en dan, dan bij goedkeuring, dan wordt binnen 7 werkdagen het geld overgemaakt uit, juist ja China.

We houden ze en als boete doening moet mijn vrouw er nog op lopen ook, heb ik tenminste nog wat lol van deze ellende, schofterig volk.

Ervoor zorgen dat ik het product daar kan terug sturen waar ik het ook betaald heb, in Nederland.

Wij vinden dat Puckamsterdam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Puckamsterdam.nl?