Klacht Puckamsterdam.nl: Retour gezonden, betaling wordt niet geannuleerd

Klachtnummer
# 603361
Gebruiker
Teleurgesteld
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan, na enkele weken mijn bestelling ontvangen. Was niet naar wens, ben toen pas gaan kijken hoe ik mijn pakket moet retourneren. Mail gestuurd voor de retourzending, daar werd nog goed op gereageerd, uiteindelijk een retouradres ontvangen, in CHINA!!! Niet geaccepteerd en aangegeven via mail dat ik het pakket naar een retouradres stuur in NL, adres wat is vermeld in KvK. Hierop geen reactie meer ontvangen. Betaling bij Klarna stopgezet en hun op de hoogte gebracht. Echter betaling staat nog steeds open en het retourpakket is niet afgeleverd (hebben ze waarschijnlijk niet geaccepteerd) maar waar is het is gebleven is onbekend. Ik vind het echt schandalig hoe zij te werk gaan!

Gewenste oplossing

Betaling Klarna annuleren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Puckamsterdam.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Puckamsterdam.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen