Klacht PucksOnline.nl: niet naleven overeenkomst

Klachtnummer
# 70903
Gebruiker
Martine
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 5/8 bestel ik 6 stuks kinderkleding van Wild met 60% korting. Ik krijg hiervan dezelfde dag bevestiging en op 6/8 bevestiging van verzending. Paar uren later krijg ik mail met melding dat volledige bestelling niet verstuurd kan worden omdat er per abuis 4 artikelen uit nieuwe collectie in de sales zijn beland. Er komt voorstel om hierop 25% korting te geven. Ik schrijf dat ik de kleding wil geleverd zien conform overeenkomst en dat ik als consument niet kon inschatten dat ik een fout had gemaakt. De kleding uit nieuwe collectie heeft namelijk zelfde print (hertenvacht) als kleding uit de oude collectie/sales. Verder maakt de website ook totaal geen onderverdeling tussen sales en nieuwe collectie, zoals je meestal wel ziet. Hierover zijn paar mails over en weer gegaan op 6/8 en 7/8. Mijn laatste mail ging over inschakelen consumentenbond en klachtenkompas. Hierop was het antwoord dat ze vandaag mijn geld hadden terug betaald.



De oplossing

Ik wil dat de overeenkomst wordt nageleefd en wil alsnog de kleding geleverd krijgen aan betaalde prijs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat PucksOnline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?