Klacht PucksOnline.nl: Slechte klachtenafhandeling

Isa

In maart '16 een jurkje besteld. Door het slechte weer dit voorjaar in juli het jurkje pas twee maal gedragen en gewassen. Kleuren zijn echter helemaal vervaagd, gewoon lelijk geworden. 21 juli telefonisch contact opgenomen met Pucksonline. Ik moest een foto opsturen. Dit gedaan. 22 Juli werd ik gebeld dat ze niks met deze klacht konden doen, omdat het artikel al van maart was, ze nooit iets met wasklachten doen (??) en dit de enige klacht is. Ik vind dit onbegrijpelijk; ik heb binnen 4 maanden een klacht over een artikel, het is zo goed als nieuw, nog bijna ongedragen en ze bevinden een klacht ongegrond op basis van een foto. Ze hebben het artikel niet eens gezien. Hoe kunnen ze de klacht dan goed beoordelen? Alhoewel je op de foto al ziet hoe groot het verschil in kleuren is tussen dit jurkje en het originele. Ik vind dit geen oplossing. Ik ben zeer ontevreden. Ik vind dat zij on zijn minst het jurkje moeten bekijken en opsturen naar de leverancier (deze kan eerder ook niks doen).

Hier moet sprake zijn van een productfout en ik verwacht een passende compensatie in de vorm van een nieuw jurkje, geld terug of een cadeaubon van het aankoopbedrag ter besteden bij pucksonline. Ik verwacht gewoon een correcte afhandeling van mijn klacht, want hier is tot op heden totaal geen sprake van.

Wij vinden dat PucksOnline.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?