Klacht Pugshop.nl: Bedrijf weigert geld terug te geven

Klachtnummer
# 454026
Gebruiker
Ispeek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket word maar niet bezorgd, duurt nu al langer dan 5 weken ze zeggen dat het pakket al onderweg is maar volgens de track en tracé code sinds 18 mei 2020 nog steeds in China
Meerdere malen mijn geld terug gevraagd maar ze zeggen dat het pakket dus al onderweg is wat al 5 weken zo is wat dus eigenlijk niet kan

De oplossing

Mijn geld binnen 14 dagen terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Pugshop.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ispeek
    Datum
    Deze week zou mijn pakket voor de zoveelste keer binnen komen Deze week en volgens de track en tracé die ik na lang aandringen pas gekregen heb is het nog steeds in China

Ook een klacht indienen over Pugshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen