Opgelost door Pugshop.nl: Mand niet tijdig geleverd en zeer slechte follow-up

content Opgelost
dirgni

Eind juni een hondenmand besteld en.... hij zou geleverd worden tussen 9 en 13 juli. Uiteraard niets ontvangen. Reageren uiterst langzaam op mijn mails. Na meerder rappels een nietszeggende mail ontvangen met excuses dat er vertraging is i.v.m. de corona (die krijgt tegenwoordig van alles de schuld). Ik heb nu een mail gezonden dat ik mijn mand binnen 3 dagen wil hebben of anders mijn geld terug. Ik ben ook voornemens om mijn creditcard maatschappij in te lichten dat het bedrag moet worden geretourneerd. Ik heb een aankoopverzekering. Ook heb ik inmiddels een andere mand aangeschaft, kan niet mijn hond weken op een kleedje laten slapen...

geld retour of mand binnen 3 dagen in huis!

Pugshop.nl
    Hallo, we begrijpen werkelijk niet waarom we nu ook nog via dit kanaal moeten reageren terwijl we constant per mail contact hebben. Zoals gisteren aangegeven is de normale levertijd 1-2 weken, jouw bestelling heeft onverwacht enige vertraging opgelopen waardoor het in jouw geval rond de drie weken zit. Hij zal binnen enkele dagen worden bezorgd. Mocht je hier nog vragen over hebben dan svp per mail even contact met ons opnemen. Bvd
    dirgni
    Product inmiddels ontvangen, blijkt een magere kopie van het origineel. Heb contact met het bedrijf gehad per mail. Product wordt retour gezonden en er zal restitutie plaatsvinden. Ben echter benieuwd hoe lang dat gaat duren..
    Pugshop.nl
    Prima opgelost

Retour betaling eindelijk ontvangen

Ook een klacht indienen over Pugshop.nl?