Klacht Pugshop.nl: Pakket nog steeds niet ontvangen wil restitutie van mijn aankoopbedrag

Ispeek

Pakket zou deze week bezorgd worden nadat ik het pakket op 05-05-2020 besteld en het zou 1-2 weken duren ondertussen is het 19-06-2020 en heb mijn pakket nog steeds niet binnen meerdere malen zelf contact op moeten nemen omdat de communicatie van uit pugshop niet komt en je als klant zelf continu achter je pakket aan te gaan samen p Facebook een slechte recensie geschreven waar ik van andere klanten te horen kreeg dat zij hun pakket ook niet binnen hebben gekregen vervolgens is gezegd ja deze week komt het binnen , nogmaals deze week komt het binnen, en nogmaals deze week komt het binnen en nee hoor mijn pakket nog steeds binnen. Meerdere malen om restitutie van mijn aankoop bedrag gevraagd maar volgens pugshop is het pakket onderweg maar volgens de track en tracé die ik pas na weken nog op aandringen heb gekregen is het nog steeds op de luchthaven in China dat is het pakket al sinds 18-05-2020 dus 4 weken later is het pakket nog steeds in China daarom krijg ik mijn geld niet terug na meerdere malen slechte recenties en boze mails geschreven te hebben worden de mails en berichtje op Facebook terreur acties genoemd word vals beschuldigd van dingen. Vervolgens weer om mijn geld gevraagd krijg ik terug als smoes dat doordat ik die zogenaamde terreur mails en recenties maak ze geen vertrouwen hebben om het geld terug te storten maar ik moet nadat me al 6 weken beloofd is het pakket te leveren wel vertrouwen hebben dat het pakket geleverd gaat worden ondertussen het gevoel opgelicht te worden omdat het pakket zogenaamd onderweg is dat hij al sinds 18-05-2020 op her vliegveld is . Ik wil dat pugshop nu mijn geld terug gaat storten anders ga ik juridische stappen ondernemen heb ze a extra levertijd gegeven ivm Corona maar die extra tijd is ondertussen ook al verstreken omdat mijn pakket al 4 weken op Dezelfde plaats is en niet geleverd is

Mijn geld terug storten

Pugshop.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pugshop.nl?