Klacht Pull and Bear: Aandacht voor de klant.

Klachtnummer
# 306111
Gebruiker
Opmerkzaam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

P&B Eindhoven
Bij het afrekenen van kleding had de mevrouw achter de kassa een vreemde manier van klantencontact:
Ze keek ons niet aan , groette niet en scande de artikelen. ondertussen bleef ze met haar collega praten, nog steeds keek ze ons niet aan.
Bedrag, richting collega, afgerekend, kleren in een tas en de andere kant opkijkend " Een prettige dag nog".
Als winkelen een beleving moet zijn, is P&B niet the place tot be. Een beetje klantvriendelijkheid zou toch moeten kunnen.
Het was op het moment van afrekenen niet druk.

De oplossing

Minder onbeschoft personeel, trainen op klantvriendelijkheid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen