Klacht Pull and Bear: Bestelling nooit gelever/verzonden en geen geld terug.

Klachtnummer
# 575796
Gebruiker
RayD89
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 18-12-2021 een truitje gekocht bij P&B voor 43,94 EUR incl. verzendkosten. De bestelling zou op 19-12-2021 verstuurd zijn via DHL met tracking gegevens 3SPB0000869299. De DHL website geeft echter aan dat "de zending nog niet ontvangen of verwerkt is" terwijl P&B zegt dat ze hem verstuurd hebben.

Inmiddels hoef ik het truitje niet meer (was bedoeld voor de feestdagen) en wil ik graag dat P&B mijn bestelling annuleert en mijn geld terugstort. P&B zegt echter dat ze een onderzoek starten met DHL en dat ik daar maar op moet wachten. Ze zouden mij op de hoogte houden van de voortgang. Ik heb reeds 3x contact gehad met P&B maar nooit een update van hun ontvangen.

Gewenste oplossing

Ik wil dat P&B de bestelling annuleert en mij het aankoopbedrag terugstort. Daarna mogen ze het graag met DHL verder uitzoeken maar ik wil niet weken/maanden moeten wachten op terugbetaling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen