Klacht Pull and Bear: Geen geld retour na bestelling.

Klachtnummer
# 450376
Gebruiker
Maud
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn oorspronkelijke bestelling is door Pull and Bear aangepast ivm onvoldoende voorraad. Nu het is verschil tussen de bestelling die ik geplaatst (en betaald heb) en die ik ontvangen heb spoorloos. Pull and Bear zegt het niet te hebben en van mijn rekening is het volledige bedrag gegaan. Via de mail en telefonisch inmiddels 5 keer contact gezocht (a minimaal een kwartier wachttijd) telkens beloven ze me dat ik word terug gebeld, maar dit gaat inmiddels al 3 weken zo en nog steeds geen reactie!

Gewenste oplossing

Mij de 21,97 retour doen die van me is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen