Klacht Pull and Bear: Ik kan mijn product niet retourneren, omdat ik geen contact kan krijgen met PULL&BEAR.

Klachtnummer
# 445874
Gebruiker
DerdeWolf#114
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wil graag een product retourneren, maar dit lukt me niet. Ik probeer al een aantal weken contact met ze te krijgen door te bellen, te chatten en te e-mailen. Ik krijg steeds geen reactie. Ik moet of heel lang in de wacht staan bij de telefoon, op mijn mail wordt niet gereageerd en op de chat moet ik heel lang wachten totdat er een medewerker actief in de chat is. We zijn nu een maand verder en mijn retour termijn is nu ook overschreden. Ik kan mijn product dus niet meer terug brengen, terwijl ik vaak genoeg om hulp probeerde te vragen. Niemand heeft mij geholpen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag contact krijgen met PULL&BEAR. Ik nog steeds graag mijn product retourneren en mijn geld terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen