Klacht Pull and Bear: onbeschoft te woord gestaan door filliaalmanager rotterdam

Klachtnummer
# 143535
Gebruiker
brenda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ging een broek terug brengen die ik een week daarvoor had gekocht in rotterdam bij pull and bear. De filliaal manager mevrouw Akrim stond mij zeer onbeschoft te woord waar andere klanten bij waren, deze klanten kwamen naar mij toe dat dit niet normaal was en dat ik hier werk van moest maken. De reden dat ik de broek terugbracht is omdat ik de spijkerbroek 1x had gewassen en dat de binnen stof door de buitenkant heen kwam. Dat hoort toch niet? Mevrouw Akrim vond dat ik geen recht had op geld retour en ze zei tegen de kassiere dat de kassiere mij geen broeken meer mocht verkopen!! Zelfs de kassiere zei dat dit niet de manier was om klanten te woord te staan. En zeker niet door de filliaalmanager. Ik heb een klacht gemaakt naar het hoofdkantoor van pull and bear maar ook deze geeft geen reactie terug. Al met al slechte service. Hopelijk haalt dit iets uit!

De oplossing

Een tegoedbon en excuses van de filiaalmanager.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen