Klacht Pull and Bear: Onvolledig artikel geleverd, ik mag geen nieuwe en geen korting, ook gat in verpakking.

Klachtnummer
# 467172
Gebruiker
Sannervb
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na te lang wachten op mijn bestelde jurkje kreeg ik mijn jurkje binnen zonder bijbehorende riem/band en de verpakking waar het in zat was beschadigd, er zat een gat in! Ik heb met de klantenservice gebeld en die verwezen me door naar een van hun winkels. In de winkel kreeg ik te horen dat ik geen nieuw artikel kon krijgen, ook niet alleen een losse band/riem. Ze zei dat ik er misschien een andere riem voor kon kopen, meer geld uitgeven dus. De mevrouw die mij in de winkel hielp was heel vriendelijk, maar gaf zeker geen goede hulp. Er is mij verteld dat het jurkje nog wel in een andere maat online verkrijgbaar is. Ik vroeg hierdoor of ik zo'n losse band/riem mocht krijgen, maar dat vonden ze geen optie. Ik heb dus betaald voor een riem die ik niet mag. Conclusie: Ik heb €26 betaald voor een onvolledig jurkje waarvan ik geen nieuwe kan krijgen en ik mag geen korting. Daarnaast zat er een gat in de verpakking.

Gewenste oplossing

Ik zou het erg waarderen als ik een losse bijbehorende band/riem opgestuurd krijg. Een korting op het jurkje vind ik ook een goede optie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen