Klacht Pull and Bear: Pakket niet geleverd, geen reactie van bedrijf

Klachtnummer
# 494179
Gebruiker
Esther#76
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 4 oktober een broek besteld, nooit ontvangen. Vele malen over gebeld en gemaild. Geen enkele reactie. Er is vaak beloofd dat ik teruggemaild zou worden; niets. Screenshot van DHL site waarbij de track and trace laat zien dat ze nog in afwachting zijn van aanmelden van pakket is niet voldoende. Medewerker P&B zegt dat als ik ook maar enigszins kans wil maken op een oplossing dat ik kopie ID moet sturen. Vervolgens beweert DHL het pakket te hebben geleverd en overhandigd aan een jongen. Raar want er was helemaal geen jongen op het adres.
P&B negeert alles. Ze kunnen alleen een melding doorzetten naar een andere afdeling. Vervolgens word je genegeerd. Officiële klacht moet via zelfde contactformulier. Ook geen reactie. Later pas gezien dat negatieve reacties op Trustpilot talloos zijn en allemaal ongeveer hetzelfde; je word genegeerd tot je het opgeeft. P&B zegt daarop dat negatieve reviews ze niet uitmaakt, ze zijn een miljardenbedrijf en dat raakt ze niet.

Gewenste oplossing

Geld terugstorten. Het gaat om 25,99 euro.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen