Klacht Pull and Bear: Pakket niet geleverd, geen reactie van bedrijf

Esther#76

Op 4 oktober een broek besteld, nooit ontvangen. Vele malen over gebeld en gemaild. Geen enkele reactie. Er is vaak beloofd dat ik teruggemaild zou worden; niets. Screenshot van DHL site waarbij de track and trace laat zien dat ze nog in afwachting zijn van aanmelden van pakket is niet voldoende. Medewerker P&B zegt dat als ik ook maar enigszins kans wil maken op een oplossing dat ik kopie ID moet sturen. Vervolgens beweert DHL het pakket te hebben geleverd en overhandigd aan een jongen. Raar want er was helemaal geen jongen op het adres.
P&B negeert alles. Ze kunnen alleen een melding doorzetten naar een andere afdeling. Vervolgens word je genegeerd. Officiële klacht moet via zelfde contactformulier. Ook geen reactie. Later pas gezien dat negatieve reacties op Trustpilot talloos zijn en allemaal ongeveer hetzelfde; je word genegeerd tot je het opgeeft. P&B zegt daarop dat negatieve reviews ze niet uitmaakt, ze zijn een miljardenbedrijf en dat raakt ze niet.

Geld terugstorten. Het gaat om 25,99 euro.

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?