Klacht Pull and Bear: Pull and bear mega slechte service

Klachtnummer
# 273312
Gebruiker
Ftje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakketje besteld en betaald dat het binnen 2 dagen binnen zou zijn. Anderhalve week later nog steeds niks. Postnl aan de telefoon gehad verwijzen me naar pullandbear terug. Pull and bear geeft geen enkele reactie en stelt me niet op de hoogte waar mijn pakketje is

De oplossing

Mijn verzendkosten terug en binnen twee dagen mijn pakketje krijgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen