Klacht Pull and Bear: Retour betalingen bij omruiling wordt niet volgens voorwaarden gedaan

Klachtnummer
# 453408
Gebruiker
Marion
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dochter online aankoop gedaan, maar maat was niet goed. Geruild in de winkel, echter door fout medewerker moest mijn dochter nogmaals betalen en zou het geld direct worden geretourneerd. 5 telefoontjes, 2 mailtjes en 2 weken verder, nog niks ontvangen. Houden zich op geen enkele manier aan hun eigen voorwaarden, klantenservice heeft nergens antwoord op

De oplossing

Per ommegaande geld terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen