Klacht Pull and Bear: Slecht retour beleid

Klachtnummer
# 453128
Gebruiker
Dana
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dinsdag 9 juni heb ik en setje boxers gekocht voor mijn vriend. Twee uur later kwam ik erachter dat het de verkeerde boxers waren. Ik ging terug naar de winkel met een product dat niet is open gemaakt. Ik kreeg mij geld niet terug omdat ondergoed niet geruild kan worden.. Op de bon staat duidelijk dat alleen ondergoed zonder beschermsticker niet retour gebracht mag worden. Dit product zat nog in een onbeschadigde verpakking en was 2 uur geleden gekocht.. Wat een bagger slechte service..

Gewenste oplossing

Ik wil mijn product retour brengen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen