Klacht Pull and Bear: Slechte service

Daph

Verschikkelijk slechte service. Ik had in de winkel een jasje besteld, de medewerkster vulde mijn adres in. Dit heeft ze verkeerd ingevuld waardoor mijn pakketje niet is aangekomen. Ik werd zelf niet geinformeerd dat het pakket terug naar de winkel werd verstuurd of vertraging had opgelopen. Ik nam zelf contact met ze op en toen kreeg ik te horen dat ik mijn pakket niet zou krijgen en ik dus maar naar de winkel toe moest om mijn geld op te halen. De dichtstbijzijnde winkel is hier 3 kwartier vandaan, maar zou ik mijn geld terug willen krijgen dan moet ik maar 'even op en neer rijden'. Ik zal hier nooit meer wat halen of bestellen als ze zo al hun klanten behandelen.

Ik wil dat mijn jasje gewoon nog geleverd wordt aan mij. Geen geld terug of een tegoedbon, gewoon mijn pakketje.

Wij vinden dat Pull and Bear hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pull and Bear?