Klacht Pullit.nl: produkten niet ontvangen en geen reactie op gestuurde e-mails

Pullit - bestelling #1593

Produkt niet binnen (besteld 09/06/22). Direct bevestiging gehad van de aankoop en op 30/06/22 de vraag om het ontvangen produkt te beoordelen. Echter het produkt nooit ontvangen. Hier e-mails op gestuurd, maar tot op heden geen reacties op de gestuurde e-mails mogen ontvangen. Wil hun klanten service telefonisch benaderen, maar vind geen verdere contactgegevens.

Mij contacteren over de status van mijn bestelling en wanneer ik deze zal ontvangen.
helemaal geen reactie gehad. Koop NOOIT iets bij hen, oplichters!!!

Pullit - bestelling #1593
    Helaas, nog immer geen reactie mogen ontvangen en ook nog altijd niet in het bezit van de reeds betaalde order.
    Pullit - bestelling #1593
    Word nu wel heel dramatisch, betaald, geen spullen en ergo helemaal geen reactie
    Pullit - bestelling #1593
    Het was al vervelend, maar wordt nu onacceptabel. Dit kan toch niet, ten eerste duurt het nu al langer dan twee maanden. Zijn shirts die ik in de vakantie aan wilde doen. Maar naast dat het zo lang duurt geeneen reactie en/of informatie waarom het zo lang duurt. Laat staan excuses die op zijn plaats zouden zijn. Heeeeeel bizar! En dan nog durven reclame te maken. Echt geen woorden voor. Hoop echt nu iets van Pullit te mogen vernemen. Let wel, ik heb alles al twee maanden geleden betaald.
    Pullit 🤬
    😡
    😭
    😡
    😤

Ook een klacht indienen over Pullit.nl?