Klacht Pullit.nl: produkten niet ontvangen en geen reactie op gestuurde e-mails

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 609704
Gebruiker
Pullit - bestelling #1593
Datum
13 reacties

Details

Klacht

Produkt niet binnen (besteld 09/06/22). Direct bevestiging gehad van de aankoop en op 30/06/22 de vraag om het ontvangen produkt te beoordelen. Echter het produkt nooit ontvangen. Hier e-mails op gestuurd, maar tot op heden geen reacties op de gestuurde e-mails mogen ontvangen. Wil hun klanten service telefonisch benaderen, maar vind geen verdere contactgegevens.

Gewenste oplossing

Mij contacteren over de status van mijn bestelling en wanneer ik deze zal ontvangen.
Geboden oplossing
helemaal geen reactie gehad. Koop NOOIT iets bij hen, oplichters!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

13 reacties

  1. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    Helaas, nog immer geen reactie mogen ontvangen en ook nog altijd niet in het bezit van de reeds betaalde order.
  2. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    Word nu wel heel dramatisch, betaald, geen spullen en ergo helemaal geen reactie
  3. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    Het was al vervelend, maar wordt nu onacceptabel. Dit kan toch niet, ten eerste duurt het nu al langer dan twee maanden. Zijn shirts die ik in de vakantie aan wilde doen. Maar naast dat het zo lang duurt geeneen reactie en/of informatie waarom het zo lang duurt. Laat staan excuses die op zijn plaats zouden zijn. Heeeeeel bizar! En dan nog durven reclame te maken. Echt geen woorden voor. Hoop echt nu iets van Pullit te mogen vernemen. Let wel, ik heb alles al twee maanden geleden betaald.
  4. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    Pullit 🤬
  5. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    Pullit = oplichting
  6. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    😭😰
  7. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    Geen woorden meer voor …
  8. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    🤬
  9. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    😢
  10. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    😡
  11. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    😭
  12. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    😡
  13. Auteur
    Pullit - bestelling #1593
    Datum
    😤

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pullit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen