Klacht Puma: Kwaliteit onderbroeken

Rick

Allereerst wil ik zeggen dat ik zeer tevreden ben over jullie puma onderbroeken. Maar ik heb een paar maanden terug 2 verpakkingen onderbroeken gekocht ( 4 stuks ) en daar ben ik niet tevreden over. De elastiek in de band trekt helemaal dubbel en slaat om. Naar mijn idee is dit niet de bedoeling en bij andere onderbroeken van jullie heb ik dit nog nooit meegemaakt. Volgens mij is het een fout in de productie, er is in ieder geval iets niet goed gegaan. Wel zonde want ik en de onderbroeken niet meer kunnen ruilen. Ik had ze gekocht bij perry sports. Ik hoop dat jullie er iets mee kunnen doen zodat het niet meer voorkomt.

Bij deze zou ik graag het geld terug willen van de onderbroeken en/of nieuwe setjes onderbroeken. Bij voorbaat dank en ik hoop dat jullie er iets mee kunnen doen zodat het niet meer voorkomt.

Wij vinden dat Puma hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Puma?