Klacht Purabelle: Bestelling nooit ontvangen en geen reactie van bedrijf!

Klachtnummer
# 384600
Gebruiker
Noemi
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn bestelling is niet aangekomen en op e-mails wordt niet gereageerd. Dit voelt langzaamaan als oplichting! Had ik maar eerder onderzoek gedaan naar deze site..

Gewenste oplossing

Ik zou mijn bestelling graag nog willen ontvangen!
Anders mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Purabelle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Purabelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen