Klacht Purabelle: Spullen niet geleverd en geen reactie op mijn mail

Klachtnummer
# 388264
Gebruiker
Frustie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Spullen niet ontvangen wel betaald , bestelling is 10 augustus gedaan, krijg ook geen reactie van ze, ben bang dat ik naar mijn geld kan fluitenšŸ˜¢

Gewenste oplossing

Graag zou ik de bestelde producten alsnog ontvangen of mijn geld terug, heb iig de beleefdheid om te reageren vind ik.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Purabelle hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Purabelle?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen