Klacht Pure Energie: Eind factuur

Klachtnummer
# 566637
Gebruiker
Klacht2016
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pure energie ontkent een klacht te hebben ontvangen.
Ze reageren weinig of niets.
Facturen blijven onduidelijk.
Je weet niet de de berekeningen juist zijn.
Er is volgens mij geen klachten afdeling,. pure energie komt niet erg oplossingsgericht over. hun wil is wet. Ze hebben gelijk en de klant moet niet zeuren. Wenselijk om de klacht via deze weg op te lossen. Klachten genoeg bij Radar of onduidelijke eind afrekeningen.

De oplossing

Fatsoenlijke oplossing. Maar vooral eerlijk.

1 reactie

  1. Auteur
    Pure Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant, gezien het publieke karakter van het klachtenkompas zullen we niet inhoudelijk ingaan op uw vraag. U heeft onlangs op 12-11-2021 per e-mail antwoord gekregen op uw vraag. Gezien u aangeeft dat er nog steeds iets onduidelijk is zullen wij u een overzicht doen toekomen van de betaalregelingen. Ik vertrouw erop u met deze reactie van dienst te zijn geweest.

Ook een klacht indienen over Pure Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen