Opgelost door Pure Energie: Jaarafrekening wordt niet uitbetaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 632806
Gebruiker
Leeuwardencambuur
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik wacht nu al bijna een maand op een uitbetaling van mijn jaarafrekening. Er zijn beloftes gedaan en fouten gemaakt door Pure en wanneer ik niet op tijd betaal krijg ik problemen, ik vraag me af wat voor problemen jullie krijgen. Bij deze mijn klacht, in een tijd wanneer geld zo belangrijk is laten jullie mij gewoon wachten op mijn geld, ik vind dit erg triest en zou graag een compensatie willen, aangezien ik ook extra moet betalen wanneer ik te laat ben met betalen.

Gewenste oplossing

Mij mijn geld geven en een datum noemen wanneer, en mij een compensatie aanbieden
Geboden oplossing
Ik heb inderdaad wat leuks ontvangen, een compensatie waar ik naar vroeg in mijn klacht.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Pure Energie
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Wijnsma,

    Helaas zijn er inderdaad meerdere dingen niet goed gegaan bij de uitbetaling van het bedrag van uw jaarafrekening. Hierdoor heeft u langer op de uitbetaling moeten wachten dan in we in de eerste instantie hebben gecommuniceerd. Wij willen hiervoor graag onze excuses aanbieden. Inmiddels staat het geld bijgeschreven op uw rekening.

    Omdat we het heel vervelend vinden dat we niet de service hebben gegeven die u van ons mag verwachten zullen we u iets leuks toesturen. Houd de brievenbus in de gaten.

    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Klachtenafhandeling
    Pure Energie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Pure Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen