Opgelost door Pure Energie: Jaarafrekening wordt niet uitbetaald

Leeuwardencambuur

Ik wacht nu al bijna een maand op een uitbetaling van mijn jaarafrekening. Er zijn beloftes gedaan en fouten gemaakt door Pure en wanneer ik niet op tijd betaal krijg ik problemen, ik vraag me af wat voor problemen jullie krijgen. Bij deze mijn klacht, in een tijd wanneer geld zo belangrijk is laten jullie mij gewoon wachten op mijn geld, ik vind dit erg triest en zou graag een compensatie willen, aangezien ik ook extra moet betalen wanneer ik te laat ben met betalen.

Mij mijn geld geven en een datum noemen wanneer, en mij een compensatie aanbieden
Ik heb inderdaad wat leuks ontvangen, een compensatie waar ik naar vroeg in mijn klacht.

Pure Energie
    Beste mevrouw Wijnsma,

Helaas zijn er inderdaad meerdere dingen niet goed gegaan bij de uitbetaling van het bedrag van uw jaarafrekening. Hierdoor heeft u langer op de uitbetaling moeten wachten dan in we in de eerste instantie hebben gecommuniceerd. Wij willen hiervoor graag onze excuses aanbieden. Inmiddels staat het geld bijgeschreven op uw rekening.

Omdat we het heel vervelend vinden dat we niet de service hebben gegeven die u van ons mag verwachten zullen we u iets leuks toesturen. Houd de brievenbus in de gaten.

Afdeling Klachtenafhandeling
    Pure Energie

Ook een klacht indienen over Pure Energie?