Opgelost door Pure Energie: pure energie p1 meter heeft storing.

content Opgelost
Clownhippie

Beste, Pure energie

na aanleiding van ons telefoongesprek met u, stuur ik u deze E-mail met meer info.
Ik sta wel een beetje verbaasd over het feit dat uw collega met gemak zeg van agg, dat duurt wel een maand tot het opgelost is, korte tijd toch??!
jeetje, maar goed,, daar denken mijn partner en ik wel even anders over......
De meter heeft het gewoon gedaan, zie links voor video's:

youtube.com/video/jxr8Q1Iu2Mc
youtube.com/video/klqy2_J29b0
youtube.com/video/ArHvbZQW5GI

Tot vandaag, 18-11-2022 onze wifi lag er uit en we moesten de boel herstarten.
De meter reageert wel, en ik heb hem gereset middels het zwarte knopje er onder.
hij bleef een tijdje rood, zie video: youtube.com/video/sfndNJN8maE en een paar min later blijft hij groen knipperen en de app geeft een foutmelding aan. zie video
youtube.com/video/fAiPtp0zbtE

Betreft foutmelding, zie screenshot bijlage smartphone.

Uw collega aan de telefoon van pure energie vertelde mij dat dit probleem bekend is en dat jullie verwachting is dat dit nog zeker een maand gaat duren tot de volgende update,,,, pardon?

Ik heb het ding niet gekocht bij u, om een maand lang doelloos in de meterkast te laten hangen!

Ik verzoek u het volgende:

Het probleem de storing binnen 7 werkdagen te herstellen.
Indien dat niet mogelijk is met de huidige pure energie p1 meter, dan kosteloos zonder kosten een nieuwe opsturen naar ons.
Indien dat niet mogelijk is, verzoeken wij u het betaalde bedrag van 50 euro direct terug te storten of het bedrag van 50 euro.

Op dit moment kan ik niet goed inzien wat mijn verbruik is wat mogelijk kan leiden tot onnodige kosten, die we juist met de meter willen voorkomen..
We hebben per telefoon en mail contact gehad met pure energie. Zij bieden ons een vergoeding aan terwaarde van het pure meter, 50 euro. Deze hoeven wij dus niet te betalen, echter. Uw oplossing lijkt ons prima, echter Is de pure energie meter is reeds betaald. Zie recente jaar afrekening. Storten jullie het bedrag terug? Zodra dat is gedaan, dan lijkt het met prima opgelost.

Clownhippie
    storing zelf opglost middels een andere telefoon een oude die nog geen updates heeft gehad. hier mee kon ik de meter als nog instellen en hij lijkt weer te werken.
    link: https://youtube.com/shorts/vXw9kQjUka0?feature=share

Ik vindt het zeer vevelend geen goede ondersteuning te hebben ontvangen van pure energie en ook telefoon kosten moeten maken, terwijl ik geen goede hulp aangeboden kreeg.

Ik verwacht nog wel een oplossing voor het ongemak en hinder.
    Daarnaast zie ik graag verbetering in de dienstverlenging.
    Pure Energie
    Beste heer van de Laarschot,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht.

Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad en is het probleem met uw Pure Energie Meter opgelost en zijn we samen tot een passende oplossing gekomen. We vertrouwen erop dat de Pure Energie Meter weer naar behoren zal blijven werken en dat u er nog veel plezier van mag hebben.

Sayenne
    Pure Energie

Ook een klacht indienen over Pure Energie?