Klacht PureProducts.nl: Allerlaatste kans om een incassotraject te voorkomen!

Tonny

Nadat mijn vrouw een proefpakket had aangevraagd bleek dat zij ineens vastzat aan een ongevraagde maandafname. Hiervoor kregen wij plotseling een rekening met incasso dreiging! ONGEHOORD!!!
Zelfs na telefonisch contact (sorry, ons systeem ligt even plat. Kan u nu even niet helpen....) en het betalen van de rekening kregen wij een opnieuw een dreigbrief. Hierin wordt aangegeven dat volgens de administratie van PureProducts het geld niet is ontvangen en dat dit onze allerlaatste kans is om te betalen.....

Uitgeschreven worden uit het klantenbestand en geen ongevraagde zendingen meer ontvangen.

PureProducts.nl
    Beste Tonny,

Vriendelijk bedankt voor u bericht. Wij hebben de betaling ontvangen van het maandpakket. Helaas hebben wij geen betaling ontvangen van het proefpakket van €6,95. Hierdoor krijgt u betalingsherinneringen. Wij hebben uw vrouw een nieuwe link verzonden waarmee ze de betaling in orde kan maken.

Mevrouw Zaarbelink is reeds uitgeschreven en ontvangt geen producten meer van ons.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Pure Products
    Tonny
    Ik zou graag een code ontvangen om het maandpakket terug te sturen, deze heb ik immers nooit besteld! Ook zie ik graag het bedrag van 39,95 terug gestort op mijn rekening. Mocht ik dan het gratis proefpakket in huis krijgen, ben ik bereid de 6,95 te betalen.
    PureProducts.nl
    Beste Tommy,

Vriendelijk bedankt voor u bericht. U heeft samen met het proefpakket een maandpakket ontvangen. U heeft 14 dagen de tijd gehad om het maandpakket terug te sturen.

Het proefpakket is gratis, u betaalt enkel verzend en handelingskosten.

Helaas zijn de 14 dagen verstreken en kunnen wij uw vraag niet in behandeling nemen.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Pure Products
    Tonny
    Typisch geval van kleine lettertjes en dreigtaal. De bestaat louter uit "u heeft de kans gehad".
    Wij krijgen hier een erg nare bijsmaak van en adviseren iedereen om nooit een product bij deze firma te bestellen.........

Tonny

Ook een klacht indienen over ?