Opgelost door PureProducts.nl: cafeslim pureproducts

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107288
Gebruiker
henriette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

het zomaar automatisch incasseren, zonder mijn toestemming, dit heb ik voor 1 keer wel toegestaan en nu sturen ze mij producten en incasseren ze 24,90 per maand, dit is niet ok
daar heb ik geen toestemming voor gegeven.

De oplossing

uit het bestand en betalingsverzoek vernietigen om dat ik het product netjes heb teruggestuurd met een brief erbij

2 reacties

  1. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste Henriette Swart,Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben het pakketje inmiddels in goede orde ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Pure Products.
  2. Auteur
    henriette
    Datum
    fijn dat het zo is afgehandeld.
    bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
henriette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen