Klacht PureProducts.nl: Geschrapt van verzendlijst

Alise

Al enige tijd ontvang ik het product BeauPure, een gezichtscreme waar ik erg tevreden over ben. Echter, 2 maal achter elkaar heb ik een flesje ontvangen waarvan het pompsysteem defect was, zodat de creme niet uit het flesje te krijgen was. Ik heb daar mails over gestuurd, en ik zou een nieuw flesje krijgen. Nieuw flesje niet gekregen, dus ik heb 1x gestorneerd. Vervolgens constateer ik dat ik geen flesjes meer krijg! Mail over gestuurd. Omdat ik heb gestorneerd ben ik van de verzendlijst afgevoerd ! Dat is de omgekeerde wereld. Zij sturen een ondeugdelijk product, en dan kom ik op een zwarte lijst. Wanprestatie en contractbreuk zou ik zo zeggen. Is hier wat aan te doen.

Ik wil terug op de verzendlijst. Maandelijks een flesje creme ontvangen.

PureProducts.nl
    Beste mevrouw van Burken,

Vriendelijk dank voor uw bericht en wat vervelend om te horen dat u niet maandelijks automatisch uw BeauCare maandpakket van ons ontvangt. Volgens onze gegevens bent u per 30/12/2015 uitgeschreven voor onze subscriptie dienst. Dit is automatisch gegaan gezien er een bedrag is teruggestort.

Helaas kunnen wij u niet meer her-inschrijven. Mocht u toch gebruik willen maken van de BeauCare creme dan kan u eenmalige bestellingen plaatsen via onze webshop: www.pureproducts.nl. Wij hebben nu een tijdelijke actie lopen met 40% kassakorting (kortingscode: 40VIP14).

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Het spijt ons dat wij u niet positiever kunnen berichten.

Klantenservice.
    Alise
    Dit is dezelfde "oplossing" die ik al eerder heb gekregen en waar ik het niet mee eens ben. Ik zie niet in waarom de creme niet gewoon weer maandelijks kan worden geleverd. De fout ligt bij jullie door het leveren van defecte producten.
    PureProducts.nl
    Beste mevrouw van Burken,

Het is niet onze fout als wij de betaling niet van uw ontvangen.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over ?