Klacht PureProducts.nl: Ik moet voor iets betalen wat ik niet heb.

Monik

Ik heb via fb. met en actie van BeauCare meegedaan en moest
eenmalig 6 euro betalen voor een dagcrème. Ik heb deze dagcrème toen ook ontvangen en gebruikt. En tijdje later kreeg ik weer en pakketje met de dagcrème thuis gestuurd en er werd ook gelijk 28,42 euro van mijn bankrekening afgeschreven. Ik heb toen telefonisch contact met dat bedrijf opgenomen en aangegeven dat ik verder geen spullen van hun wil ontvangen. Die mevrouw aan de telefoon gaaf aan dat zij het verder ging regelen en ik niets meer zou ontvangen. 4 weken later kreeg ik weer en pakketje en werd natuurlijk ook gelijk weer 28,42 euro van mijn bankrekening afgeschreven. ik heb weer gebeld en de mevrouw zij tegen mijn dat zij het ging regelen en mijn en mail hierover zou sturen. Ik moest het pakketje maar terug sturen. dat heb ik ook gedaan en heb mijn geld weer teruggeboekt. Ik wil niet voor iets betalen wat ik niet heb. Met vriendelijke groeten Monika

Omdat ik het product met de post terug gestuurd heb wil ik hier niet voor betalen.

PureProducts.nl
    Beste mevrouw Meyerdierks,Wij hebben u benaderd via het door u opgegeven privé e-mailadres en zien uw reactie graag spoedig tegemoet.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Pure Products
    Monik
    Ik weet nu nog steeds niet hoe de oplossing is. Had het ook al aan pure product gevraagd maar krijg geen antwoord.
    Wat is de oplossing?
    PureProducts.nl
    Beste mevrouw Damen,Vriendelijk dank voor uw bericht. Volgens onze gegevens heeft u een proefpakket gehad, en daarna gebruik gemaakt van onze dienst met herhaalgemak. U gaf aan dat u het laatst ontvangen maandpakketje retour had gestuurd, en het bedrag had gestorneerd bij uw bank. Helaas hebben wij het pakketje nooit ontvangen, en heeft u daarom een aanmaning gehad. Om u tegemoet te komen, hebben wij het incasso proces ingetrokken, en daarmee is het probleem opgelost.Graag hoor ik van u of u tevreden bent met de geboden oplossing.Met vriendelijk groet,
    Klantenservice Pure Products

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?