Opgelost door PureProducts.nl: Ik voel me afgezet

bulletje

Bestel een proef pakket mangoslim om wat af te vallen. Krijg gelijk een maand pillen erbij niet om gevraagd maar ik wacht af. Twee dagen later email met de rekening en binnen 2dagen betalen anders wordt het een incasso kwestie. Ik denk ik zal even mailen naar dat bedrijf dat ik daar niet van gediend ben. Wat ik ook mail ze komen allemaal retour. Ik heb geen zin in problemen dus ik betaal 39,95 en hoor een week of drie niks tot afgelopen donderdag de post weer een pakketje komt brengen met 2strips met pillen waar ik niet om gevraagd heb?

Gaarne niet meer lastig vallen met pillen en dreigen met incassobureau. En mijn geld terug maar dat zal wel niet meer gaan.

Beste Erik,

Vriendelijk bedankt voor u bericht. Wij hebben het verzoek tot beëindiging van uw bestelling met herhaalgemak ontvangen. Het abonnement is hierbij opgezegd.

Graag attenderen wij u erop dat het verzendproces voor uw maandpakket inmiddels gestart is. Helaas kunnen wij deze niet meer annuleren. Dit houdt in dat er een maandbedrag zal worden geïncasseerd en een maandpakket naar uw adres wordt verzonden. Wij willen u vriendelijk verzoeken het pakketje retour te sturen naar ons retour adres, wanneer u deze ontvangen hebt:

Uw factuur zal uiteraard gesloten worden zodra wij het product in goede orde hebben ontvangen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dat graag.

Wij bedanken u voor uw interesse en hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

Beste Erik,

Wij bedanken u voor uw interesse en hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

bulletje
    Kan het niet gewoon stoppen. Jullie blijven mij bestoken met emails dat het geld via een incassobureau wordt wordt geïnd. Je kan mij ook gewoon uit het systeem halen. Ik moet eerst wachten op de volgende bestelling en dan terugsturen en dan ben ik er vanaf. Heel.vreemd?
    Hopende op een betere afhandeling
    Groet Erik
    bulletje
    Ondanks dat ik afgemeld ben??? toch een brief gehad met een verhoging van 15 euro en gedreigd met een incassobureau. Ik wil dat pakketje terugsturen maar ggen adres te vinden. Ik wordt hier een beetje radeloos van. Nog steeds geen reactie van hun. Ik weet niet wat ik moet doen.
    Groet Erik Sturkenboom
    Beste Erik,

Wij bedanken u voor uw interesse en hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.

bulletje
    Het heeft me wel geld gekost maar ik ben blij dat ik er van af ben.

bulletje

Ook een klacht indienen over ?