Klacht PureProducts.nl: Incasso uitgevoerd zonder toestemming

MA

Ik heb een proefpakket van vitaboost en cafe slim besteld en zou alleen de verzendkosten betalen. Na een maand is er nu 2x 24,90 van mijn rekening afgeschreven. Hier heb ik echter geen toestemming voor gegeven. Ik heb nog geen producten ontvangen maar heb daar ook geen behoefte aan. Het zou kunnen dat de producten onderweg zijn die ik dus niet heb besteld. Ik zit nu vast aan een abonnement waar ik geen toezegging op gedaan heb. Ik heb pure products gemaild maar echter geen reactie ontvangen. Het geld wat is afgeschreven wil ik storneren.

Ik wil graag mijn geld terug, geen verdere incasso's en van mijn abbonnement af.
Ik hoef geen nieuwe pakketten te ontvangen van Pure Products.

PureProducts.nl
    Beste heer/mevrouw,
    Wij hebben u benaderd via het door u opgegeven privé e-mailadres en zien uw reactie graag spoedig tegemoet.
    Klantenservice Pure Products
    MA
    Bedankt voor het opzeggen van de herhaalpakketten.
    Ik heb de twee pakketjes opgestuurd naar jullie adres.
    Echter heb ik daarvoor 7,90 moeten betalen, namelijk 3,95 per pakket. Aangezien jullie geen antwoordnummer hebben maar een postbus. Daarom wil ik jullie dringend verzoeken om dit geld op mij
    rekening te storten aangezien dit niet is waar ik om gevraagd heb,
    maar ik zo vriendelijk ben geweest om het terug te sturen.

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?