Klacht PureProducts.nl: Incasso uitgevoerd zonder toestemming

Klachtnummer
# 106806
Gebruiker
MA
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een proefpakket van vitaboost en cafe slim besteld en zou alleen de verzendkosten betalen. Na een maand is er nu 2x 24,90 van mijn rekening afgeschreven. Hier heb ik echter geen toestemming voor gegeven. Ik heb nog geen producten ontvangen maar heb daar ook geen behoefte aan. Het zou kunnen dat de producten onderweg zijn die ik dus niet heb besteld. Ik zit nu vast aan een abonnement waar ik geen toezegging op gedaan heb. Ik heb pure products gemaild maar echter geen reactie ontvangen. Het geld wat is afgeschreven wil ik storneren.

Gewenste oplossing

Ik wil graag mijn geld terug, geen verdere incasso's en van mijn abbonnement af.
Ik hoef geen nieuwe pakketten te ontvangen van Pure Products.

2 reacties

  1. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste heer/mevrouw,
    Wij hebben u benaderd via het door u opgegeven privé e-mailadres en zien uw reactie graag spoedig tegemoet.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Pure Products
  2. Auteur
    MA
    Datum
    Bedankt voor het opzeggen van de herhaalpakketten.
    Ik heb de twee pakketjes opgestuurd naar jullie adres.
    Echter heb ik daarvoor 7,90 moeten betalen, namelijk 3,95 per pakket. Aangezien jullie geen antwoordnummer hebben maar een postbus. Daarom wil ik jullie dringend verzoeken om dit geld op mij
    rekening te storten aangezien dit niet is waar ik om gevraagd heb,
    maar ik zo vriendelijk ben geweest om het terug te sturen.

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen