Klacht PureProducts.nl: Niet besteld en niet ontvangen.

Luna

Vandaag 25 januari lag er bij mij eer betalingsherinnering in de bus voor een product dat ik A-nooit besteld heb B-nooit gezien heb en C-nooit een factuur van heb ontvangen maar men eist wel het bedrag van €39,95 + €15 administratiekosten. Ik zou volgens medewerkster hebben meegedaan aan een actie voor een gratis I-phone en daarbij dit product hebben besteld.Lijkt mij persoonlijk heel vreemd want ik slik vanwege ziekte al genoeg pillen en heb geen behoefte aan meer en ten 2de waarom zou ik met een zeer minimum inkomen geld uitgeven aan zo iets?

Ik wil dat de rekening verscheurd wordt en wil absoluut niks met dit bedrijf te maken hebben! Ik ben kennelijk niet de enige, wat genoeg zegt.

Luna
    Inmiddels stuurt het bedrijf dreigmails over extra kosten enz enz. M.a.w Maffia praktijken deinzen ze ook niet voor terug!
    PureProducts.nl
    Beste Antonia,

Vriendelijk bedankt voor u bericht. Wij hebben de betaling stopgezet. U ontvangt geen berichten meer van ons.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over PureProducts.nl?