Opgelost door PureProducts.nl: niet gesloten overeenkomst

Haa2705

Ik heb een proefpakket Mango Slim aangevraagd, kreeg vervolgens twee verpakkingen met een nota van 39,95 euro. De kosten voor het proefpakket waren 8,95 euro.
Heb de hele zaak ongebruik geretourneerd. Krijg nu steeds hogere nota's en bedreigingen met de deurwaarder. Heb veelvuldig mailcontact met deze firma, maar ze draaien er steeds om heen, met smoezen zoals we hebben u de voorwaarden gestuurd, die zijn zeker bij de spam terecht gekomen e.d.

Ik wil niets meer met dit bedrijf van doen hebben, ik vertik het voor iets te betalen wat ik niet in mijn bezit heb. Ik wil dat dit stopt!

PureProducts.nl
    Beste Anneke,

Vriendelijk bedankt voor u bericht. U bent reeds uitgeschreven en uit het betalingstraject gehaald. U ontvangt geen berichten meer van ons.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice
    Haa2705
    PureProducts meldt dat ik geen zendingen meer krijg, maar nu ligt er weer een in de brievenbus. Dat is toch wel erg hardleers!
    Anneke ter Haar
    PureProducts.nl
    Beste Anneke,

Vriendelijk bedankt voor u bericht. Waarschijnlijk hebben de berichten elkaar gekruist. U bent reeds uitgeschreven. U kunt het product retour afzender sturen zonder kosten.

Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Pure Products
    Haa2705
    De klacht is op snelle en correcte wijze afgehandeld. Ik hoop dat dit ook mijn klacht betreffende Takersz.com gaat gebeuren.

Haa2705

Ook een klacht indienen over ?