Klacht PureProducts.nl: Ongewenste incasso na proefpakket

Klachtnummer
# 162784
Gebruiker
rharinck
Datum
4 reacties

Details

De klacht

De producten Caf Slim en VitaBoost werden aangeprezen om uit te proberen. Beide pakketten zouden bij elkaar horen. Om het uit te proberen werden beide proefpakketten aangevraagd.
Na een proefpakketje van Caf Slim en VitaBoost te hebben ontvangen, wordt er nu door dit bedrijf vanuit gegaan dat ik een abonnement op deze producten heb. Dit is niet het geval! Er zat geen beschrijving o.i.d. bij het proefpakketje in. Ik heb niets nadien ontvangen maar wel is er een bedrag van mijn bankrekening afgeschreven. Ook heb ik geen toestemming gegeven tot automatische incasso en de incasso is door mij gestorneerd en geblokkeerd. Agressieve vorm van klantenwerving ronduit grof!
Het bedrijf is niet bereikbaar.

De oplossing

Stoppen van de incasso's en het verwijderen van mijn gegevens uit het databestand.

4 reacties

  1. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
      
    Beste Klant,

    Vriendelijk dank voor uw bericht. Graag informeren wij u dat uw bestelling voor verzending klaarstaat op het door u opgegeven adres. Annuleren van de proefzending is helaas niet mogelijk

    Tevens informeren wij u dat u samen met het proefpakket een maand pakket zal ontvangen. Wanneer deze niet binnen 14 dagen retour wordt verzonden, ontvangt u van ons een factuur.

    Mocht u hier geen gebruik van willen maken, dan kan u het maand pakket retour sturen naar:

    Pure Products
    Postbus 37
    4715 ZG, Rucphen

    Wilt u hierbij duidelijk uw naam en adres vermelden.

    Zodra wij het pakketje in goede orde retour hebben ontvangen, zal u uiteraard uit het betalingstraject gehaald worden en geen vervolg zendingen meer ontvangen.


    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Pure Products
  2. Auteur
    rharinck
    Datum
    Ik heb al geretourneerd en het is in goede orde ontvangen willen julie mij uit het dossier halen want in de voorwaarden staat niet als je hebt geretourneerd nog moet betalen
  3. Auteur
    rharinck
    Datum
    Ik zou uit het betalingtraject dossier gewist worden omdat ik de bestelling hebt geretourneerd[Ticket#2016032210003518]
  4. Auteur
    PureProducts.nl
    Datum
    Beste Klant,

    Vriendelijk dank voor uw bericht. Graag informeren wij u dat uw bestelling voor verzending klaarstaat op het door u opgegeven adres. Annuleren van de proefzending is helaas niet mogelijk. U betaalt enkel verzend en handelingskosten.

    Via de nieuwe link die wij naar u hebben verzonden kunt u de betaling voldoen zonder extra kosten.

    Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice

Ook een klacht indienen over ?